memòria històrica

El fiscal demana arxivar la querella contra Garzón

 
El fiscal demana arxivar la querella contra Garzón
El fiscal demana arxivar la querella contra Garzón  diari de girona

,MADRID | OTR PRESS/DDG
La Fiscalia va instar el magistrat del Tribunal Suprem Luciano Varela, instructor de la querella per prevaricació contra el jutge de l'Audiència Nacional Baltasar Garzón per investigar les desaparicions del franquisme, a sobreseure la causa en entendre que els fets denunciats pel sindicat Mans Netes, Falange i l'associació Llibertat i Identitat no són constitutius de delicte.

  HEMEROTECA
  LA SELECCIÓ DELS LECTORS
 L'ÚLTIM
 EL MÉS LLEGIT
 EL MÉS VOTAT
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Regió 7 | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya