|
|
|
HEMEROTECA » |
|
ATLAS Després de diversos dies amb fortes pluges, continuen les inundacions a les regions d'Ayacucho, Cuzco i Puno, deixant centenars de cases inundades i família senceres sense dormir.
A Ayacucho, al voltant de 100 cases han sent destrossades pel desbordament del riu Huantachaca. Les carreteres i les cases de Huantar s'han inudadotras el desbordament de diversos rius.
Els veïns es mostren molt preocupats per les destrosses. "Fa traient aigua de casa meva des de les tres del matí. Vint persones m'han ajudat perquè jo sola no podia", assegura una veïna de la ciutat de Huantar.
Desenes de famílies intenten ara rescatar les seves pertinences de casa i posar fora de perill de l'aigua.
Els diaris han assegurat que es tracta de la temporada de pluges més devastadora dels últims 15 anys.
Milers de turistes s'han vist atrapats en Machu Picchu. En altres regions com Cuzco han estat al voltant de 13.000 dels afectats per la força de les pluges i hi ha 24 morts. En Zurita, regió de Cuzco, els carrers estan plens de fang i els ramaders intenten salvar els animals de morir ofegats.
"No tenim res. Hi ha gent per tot arreu. Sortim corrent cap aquí i no hem pogut dormir en tota la nit", assegura una veïna afectada per les inundacions. La premsa local afirma que prop de 200 cases han estat destruïdes en Zurita per les inundacions i hi ha unes 5.000 persones afectades.
|
|
|
|
| LA SELECCIÓ DELS LECTORS | ||
L'ÚLTIM |
EL MÉS LLEGIT |
EL MÉS VOTAT |
| Conegui'ns: CONTACTI | CONEGUI'NS | LOCALITZACIÓ | PUBLICITAT: TARIFES |
| Adaptat a la Llei de Protecció de Dades per |
| |||||||
| |||||||||