BILBAO | EUROPA PRESS/DDG
Un home de 38 anys va morir diumenge a la matinada atropellat a la N-I, a l'altura de la localitat guipuscoana d'Oiarzun, després de ser empès a la carretera en el transcurs d'una batussa que es va produir als voltants d'una discoteca, segons diversos testimonis. L'Ertzaintza va detenir un jove de 16 anys per la seva presumpta implicació en els fets.
La policia autonòmica basca va informar en un comunicat que es manté oberta la investigació sobre l'incident en el qual la víctima hauria estat empesa per diverses persones des d'un terraplè a la carretera N-I, en el transcurs d'una baralla.
Segons van informar fonts del telèfon 112 d'Emergències SOS DEIAK, la seva central va rebre l'avís d'aquests fets i es van enviar al lloc diverses dotacions de serveis sanitaris, que únicament van poder certificar la mort de la víctima, un home de 38 anys de nacionalitat francesa.
En els moments posteriors, agents de l'Ertzaintza van acordonar la zona de la discoteca i van procedir a desallotjar el local per intentar localitzar els possibles autors. En aquest dispositiu es va detenir una persona, un menor de 16 anys d'edat, per la seva presumpta implicació en els fets. La policia basca manté obertes les investigacions per intentar aclarir la mort de l'home.