ACN
Barack Obama, ha portar a dinar aquest dijous el president rus, Dimitri Medvedev, a l'hamburgueseria Ray's Hell Burger, una de les preferides del president nord-americà. La Casa Blanca s'ha fet càrrec de l'àpat, com correspon al fet de ser l'amfitrió de la cimera. Al dinar només han anat els dos presidents i els dos intèrprets, que no han menjat res.
Obama ha pres 'cheeseburger' amb ceba, enciam i tomàquet. Medvedev ha escollit 'cheddarburger' amb ceba, jalapeños i xampinyons. Els dos líders han compartit unes patates. 'No és gaire saludable però és molt gustosa i pots sentir l'esperit americà', ha dit després Medvedev als periodistes durant la roda de premsa conjunta a la Casa Blanca.
Una altra de les anècdotes de la cimera EUA-Rússia ha estat el compte de Twitter institucional que aquesta setmana es va obrir el Kremlin. La Casa Blanca de seguida s'hi va seguidora a través del seu compte institucional i en va fer un 'retwitt'.
En la roda de premsa Obama ha fet broma i ha dit que amb Twitter els dos líders ja no necessitaran 'telèfons vermells'.