alacant

Arresten 20 persones per estafar empresaris

 
Arresten 20 persones per estafar empresaris
Arresten 20 persones per estafar empresaris  efe

ALACANT | EUROPA PRESS/DDG
La Policia Nacional ha detingut a Alacant i Múrcia 20 persones que es dedicaven a estafar empresaris pel mètode Wash-Wash, és a dir, els arrestats utilitzaven cartolines negres que barrejades amb bitllets en curs legal adquirien les qualitats de bitllets autèntics. La policia calcula que l'estafa puja a un total de 300.000 euros en els últims quatre mesos, entre ells 30.000 d'un home d'Alacant.

  HEMEROTECA
  LA SELECCIÓ DELS LECTORS
 L'ÚLTIM
 EL MÉS LLEGIT
 EL MÉS VOTAT
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Regió 7 | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya