itàlia

El Parlament aprova el pla d´ajust presentat per Berlusconi

 
El Parlament aprova el pla d´ajust presentat per Berlusconi
El Parlament aprova el pla d´ajust presentat per Berlusconi  alessandro bianchi/reuters

La Cambra dels Diputats d'Itàlia va aprovar de manera definitiva el pla d'ajust pressupostari d'uns 25.100 milions d'euros del Govern de Silvio Berlusconi, que compta amb la lluita contra l'evasió fiscal i la reducció de la despesa de l'administració pública com a principals bases. El pla d'ajust, aprovat el passat 15 de juliol pel Senat i que dimecres va superar una qüestió de confiança, va passar l'examen de la Cambra Baixa amb 321 vots a favor, 270 en contra i 4 abstencions.

  HEMEROTECA
  LA SELECCIÓ DELS LECTORS
 L'ÚLTIM
 EL MÉS LLEGIT
 EL MÉS VOTAT
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per


Avís legal
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Regió 7 | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya