El president del Vila-real Club de Futbol, ??Fernando Roig, va declarar que va pagar a l'Institut Nóos 600.000 euros per un informe per analitzar quin preu podia demanar el club a un patrocinador per posar el seu nom al camp del Madrigal. En la seva compareixença com a testimoni davant el tribunal de l'Audiència de Palma que jutja el cas Nóos, Roig va explicar que «el 2005 o 2006» es va reunir al restaurant del Madrigal amb Iñaki Urdangarin i el seu soci Diego Torres i van acordar que l'associació sense ànim de lucre a la qual representaven realitzaria per al Vila-real un informe sobre el valor de patrocini del nom del camp de futbol.

Per mediació de l'empresari Miguel Zorío, Roig va encarregar als socis de Nóos una anàlisi dels possibles ingressos per a un patrocini de canvi de nom que fins llavors el Vila-real perseguia sense èxit i que tampoc ha aconseguit posteriorment.

«Per desgràcia, encara continuo buscant», va explicar el president del Vila-real, que va detallar que abans de l'informe de Nóos pretenia obtenir per un patrocini de deu anys uns 40 milions d'euros, mentre que l'informe que li van presentar Urdangarin i Torres el xifrava entre 36 i 38 milions.

Fernando Roig, que va testificar darrere del seu germà Francisco, expresident del València, va manifestar que no sap si quan va signar l'acord amb l'Institut Nóos era conscient que l'entitat era una associació sense ànim de lucre.

Paral·lelament, l'empresa d'Iñaki Urdangarin i la infanta Cristina, Aizoon, va facturar 39.000 euros per un estudi en el qual s'analitzaven les possibilitats de realitzar les Falles «a diferents llocs del món» i d'«agermanar» la festa valenciana amb altres.

L'empresari i president faller Juan Antonio Armiñana va testificar al judici del cas Nóos que va encarregar l'anàlisi a l'empresa Lobby de Comunicación, societat col·laboradora de l'Institut Nóos que el va derivar a Aizoon.

«Es podien agermanar les Falles amb la Setmana Santa o els Sanfermines o, al Brasil, els carnavals», va explicar el testimoni, que va considerar que l'informe que va obtenir a canvi de 39.000 euros li va resultar d'utilitat, encara que finalment el projecte no es va acabar duent a terme. Armiñana va assenyalar que la idea original la va comentar amb Miguel Zorío, propietari de Lobby de Comunicación.