Ciutadans centrarà la seva campanya en "el carrer" en una estratègia de "proximitat" amb la ciutadania, intensificarà les reunions amb agents socioeconòmics i reivindicarà el diàleg i l'acord, inclòs el pacte amb el PSOE, encara que no introduirà en el seu programa cap de les mesures acordades amb els socialistes.

El secretari de Comunicació de Ciutadans i director d'estratègia comunicativa de la campanya electoral, Fernando de Páramo, va explicar les línies generals de l'estratègia de campanya del partit per al 26-J, que celebrarà dos grans actes centrals amb Albert Rivera al capdavant, un a Madrid i un altre a Barcelona.

A diferència de la campanya per als comicis del 20 de desembre, en aquesta ocasió Ciutadans farà una campanya "més de carrer", en la qual pràcticament tots els actes se celebraran a l'exterior, el que s'emmarca en una estratègia de "proximitat" amb la ciutadania. A més, la formació que lidera Albert Rivera incrementarà els actes sectorials per explicar "millor" el seu programa, així com les reunions amb agents socioeconòmics i col·lectius de tota mena.

El vicesecretari d'Organització del PP, Fernando Martínez Maíllo, va defensar el seu partit com l'"alternativa seriosa i coherent" per al proper 26 de juny, on "el risc", va dir, és un "pacte com el de Granada" entre les esquerres per fer president a qui perdi les eleccions.

Fernández Maíllo va insistir que el projecte del PP és "coherent" i és el d'"un partit unit, amb lideratge fort i contrastat i amb gestió acreditada", cosa que, segons la seva opinió, no poden dir la resta de forces que es presenten a les eleccions, que no han gestionat un euro públic. Va afegir que en aquests quatre mesos des de la celebració de les eleccions del desembre "alguns han plantejat com a objectiu un pacte a la valenciana", quan en realitat, va explicar, el seu objectiu era "un pacte com el de Granada".