El petit Nicolás va intentar crear una guerra entre dos gegants de l'alimentació i cobrar en nom de la vicepresidenta del Govern per solucionar-la. El fals dossier que va elaborar per entregar-lo a Mercadona, amb capçalera fotocopiada del Govern i el nom de Soraya Sáenz de Santamaría mal escrit, representa l'esperpent que va aconseguir la seva xarxa d'estafes, que la policia considera ja obra del líder d'una organització criminal. El document, custodiat pel jove suplantador al seu domicili, en el qual advertia a l'empresa espanyola de l'existència d'una «operació Caiguda», ordida en secret per Carrefour, i que consistia en difondre que molts seus productes són tòxics o directament cancerígens.

Assegurava el seu informe que l'Executiu tenia constància de l'atac gràcies al sistema d'escoltes telefòniques Sitel del Ministeri d'Interior i un talp en el consell de Carrefour -l'agent secret «4F»-, i es comprometia a desplegar una gran operació policial contra la multinacional francesa quan provoqués major «atenció».

El fals informe d'intel·ligència, segons El Mundo, es tracta d'una rudimentària fotocomposició en la qual inclou, a més de l'anagrama del Govern d'Espanya i del Ministeri de la Presidència, el nom de «Soraya Sáez de Santamaria», amb el seu cognom mal escrit.

El barroer dossier, encapçalat pel nom de la mà dreta de Mariano Rajoy escrit amb faltes d'ortografia i ple de frases mal construïdes i una infinitat d'incorreccions sintàctiques, alertava l'empresa de la família Roig que el «president de Carrefour» havia estat «interceptat» preparant una «acció» contra la companyia espanyola. I que el seu objectiu passava per «desestabilitzar la marca España posant com a antecedents que els productes són barats a conseqüència de la mala qualitat, creant una inseguretat en el consumidor».

El document confeccionat pel petit Nicolás establia que «l'atac que s'està organitzant és directament de Carrefour France» i que l'Executiu havia pogut «localitzar-lo» gràcies a l'«agent 4F». En aquesta mateixa línia, el dossier establia que l'agent encobert havia tingut coneixement per raó del seu càrrec d'un estudi intern de la companyia francesa en el qual s'analitzava la seva «pujada de vendes» gràcies a la «baixada de compra dels productes» de la seva competència espanyola.