24 de febrer de 2018
24.02.2018

Nova promoció de Renfe amb bitllets a 25 euros

La companyia posa a la venda 25.000 bitllets del TAV a un preu únic de 25 euros per trajecte

26.02.2018 | 07:09
Nova promoció de Renfe amb bitllets a 25 euros

Renfe posarà a la venda a la mitjanit d'aquest dissabte 24 de febrer al diumenge 25 una nova tanda de 25.000 bitllets de les seves diferents trens AVE i Llarga Distància a un preu únic de 25 euros, segons ha informat la companyia ferroviària.

La venda s'iniciarà a les 00.00 hores de diumenge, a partir de quan es posaran adquirir bitllets que permeten viatjar des del mateix 25 de febrer i fins al 28 de maig.

Les places es comercialitzen a través de la pàgina web de la companyia ferroviària i la resta de canals de venda de la companyia ferroviària, amb l'excepcion de l'App.

Es tracta de bitllets que tenen les mateixes característiques de la 'tarifa Promo' de l'empresa i que, per tant, i no admeten canvis ni anul·lacions.

Amb el llançament d'aquest nou paquet de bitllets a 25 euros, la companyia reprèn la iniciativa que va dur a terme en fins a nou ocasions durant l'any passat en el marc dels actes de commemoració dels 25 anys de la posada en marxa de l'AVE a Espanya.

La iniciativa va registrar una àmplia resposta per part dels viatgers que s'esgotaven en menys d'una hora els bitllets quan es posaven a la venda.

En aquesta ocasió, Renfe reedita una promoció similar en ocasió de la celebració el passat 20 de febrer dels deu primers anys de l'AVE a Barcelona.

Consells per a la compra

Durant el passat any, l'operadora va anar millorant els seus sistemes informatius per evitar els col·lapses que la seva pàgina web va registrar en la venda de les primeres tandes de bitllets.

Així, la companyia va duplicar l'ample de banda a Internet, va ampliar el nombre de servidors, va bloquejar IPs intrusives i va reforçar tots els canals d'informació i atenció al client.

No obstant això, Renfe ofereix consells als seus viatgers per facilitar les compres. Així, recomana als passatgers registrar-se prèviament al web perquè el procés de compra sigui més ràpid.

Així mateix, aconsella esborrar la memòria cau del navegador en el cas que es necessiti un nou intent d'entrar a la web per accedir a la venda. "D'aquesta manera, el navegador realitzarà una nova recerca sense recórrer a la informació de què ja disposava en el moment de la recerca anterior, que va ser fallida", explica l'empresa.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook
Enllaços recomanats: Premis cinema