He comprat un frigorífic a una botiga física. Acordem dia d´entrega per un divendres (15 dies després de la compra). El dijous anterior a l´entrega truquen per dir que. O poden entregar. Es queda pel divendres següent. El dijous reben notificació via sms de que divendres ens entreguen el producte. L´hora d´entrega acordada és de 15.00h a 20.00h. A les 19.15 h ens truquen que no poden entregar-ho perquè s´ha "danyado". Em poso en contacte em Atenció al Client i després de insistir mirant la fitxa i veuen que no tene el producte en Stock. Tinc dret a que em tornin els diners de la compra? Gràcies.

El retard manifest del venedor en l’entrega del producte és motiu suficient per sol·licitar la resolució del contracte de compravenda i demanar la devolució del preu pagat, així com la indemnització pels danys i perjudicis que s’hagin pogut ocasionar.

Joan BLANCO GINÉSAdvocatPRAT SÀBAT ADVOCATS