El mosaic organitzat pel Diari de Girona a l'estadi de Montilivi va omplir de color la sortida dels jugadors dels dos equips al camp. La victòria sobre el Saragossa no va acabar amb el somiat ple que pretenia la junta directiva, però sí que va dur un gran ambient a l'estadi, on es van aplegar prop de 6.000 espectadors. Uns 300 eren de penyes del Saragossa, que també es van fer notar amb els seus cants de suport a l'equip aragonès.

Diari de Girona, com a patrocinador oficial del partit d'ahir, va organitzar el mosaic que va donar la benvinguda als dos equips. Ja ho havia fet anteriorment, també amb gran èxit, la temporada passada el dia de l'ascens contra el Ceuta. La imatge d'aquella grada fent honejar unes làmines de color vermell il·lustra l'autobús que usa l'equip aquest any a Segona. El rotatiu també va repartir entre els aficionats el pòster de la plantilla del Girona FC 2008/09 que es regalava en l'edició d'ahir.

D'altra banda, i per commemorar la visita del Saragossa, un històric del futbol espanyol, es va donar l'oportunitat als aficionats a fer-se una foto de record amb dues portades gegants del Diari dissenyades especialment per al partit. Els seguidors optaven al sorteig de 2.000 samarretes amb els logotips del rotatiu i del Girona FC. Les imatges de l'afició gironina amb les portades es podran veure a l'edició digital www.diaridegirona.cat.

Tot i que l'estadi no es va omplir, ahir a Montilivi hi va haver un gran ambient de futbol. Al final es va estar prop dels 6.000 espectadors, segons fonts del club. El vicepresident econòmic, Josep Sierra, va mostrar-se satisfet amb aquesta entrada i va considerar que "si ara tornen a arribar les victòries, segur que acabarem d'engrescar la gent".