GIRONA | CARLES ROSELL
"Tothom està mentalitzat per jugar contra el Sevilla". Paraula de Jose Martínez, paraula del vestidor del Girona. Amb l'assignatura contra l'Alabès suspesa, la tranquil·litat passa per sumar els tres punts al camp del Sevilla Atlètic, cuer de Segona A i ja matemàticament descendit. Un partit a priori fàcil en el qual els jugadors tenen dipositades moltes esperances. No obstant això, la darrera ensopegada a la Lliga i el fet que el proper rival ja no tingui cap tipus de pressió, fan del proper compromís una autèntica trampa que cal encarar amb els cinc sentits a to.
Albert Serra i Jose Martínez, dos dels jugadors més utilitzats per Raül Agné, reflexionaven sobre el present i el futur immediat de l'equip blanc-i-vermell. Ambdós, absents davant l'Alabès, lamentaven l'oportunitat perduda de deixar pràcticament sentenciada la temporda, alhora que centraven bona part de les seves esperances a sumar un triomf revitalitzador a terres andaluses. "La situació encara és prou còmoda. Depenem de nosaltres mateixos i sabem que hem de ser fidels al nostre estil. Hem de jugar amb confiança, seguretat i sense nervis", explicava Serra.
El banyolí, però, no es fia d'un Sevilla Atlètic que, tot i ja haver certificat el seu descens, pot crear problemes a qualsevol: "Qui es pensi que serà fàcil guanyar va molt equivocat. La Segona A, ja per si mateixa, és una categoria molt competitiva. I el Sevilla, si no és per orgull, per amor propi, voldrà tirar el partit endavant. Són nanos joves que tenen l'oportunitat de projectar-se al futbol professional i voldran treure's l'espina del descens de la millor manera possible".
El seu company a la rereguarda, Jose Martínez, també adverteix dels perills del seu proper rival en lliga: "El Sevilla jugarà sense cap tipus de pressió, no com nosaltres. Serà difícil d'encarar, però hem d'anar a mort per intentar sumar tres punts vitals". El de Taialà reconeix que "guanyar l'Alabès era molt important i no ho vam aprofitar", alhora que assegura que "ara no hem de pensar en això; només val anar a Sevilla i deixar la temporada encarrilada".
Ambdós van coincidir en afirmar que "el futbol té, entre altres coses, la virtut de jugar un partit cada cap de setmana. Així, quan falles, pots recuperar-te la setmana següent. I és això el que ara hem de fer". De cara al duel contra el filial andalús, Serra recorda que "les estadístiques són molt favorables, ja que jugarem davant un equip que només ha guanyat un partit en lliga". Jose sentencia: "Al vestidor hem parlat i reflexionat; tothom està al cent per cent mentalitzat".