BARCELONA | DDG
UNIGIRONA/JOVENTUT LES CORTS
? UNIGIRONA B. CINC INiCIAL: Buiza, Ribas (12), Rosanas (9) Bou (8), Soler reseRves: Siñol (9), Gelabert (2), Marçé (4), Jordana (2), Alegre, Oliver (4) i Carbó (18) .tirs lliures: 18/29. triples: 4: Siñol, Rosanas i 2 Carbó. faltes personals: 20. Cap eliminada. ? JOVENTUT LES CORTS. CINC INCIAL: Heria (10), Mur (5), Vallos (11), Soriano (8), Echevarria (2) reseRves: Viollaverde, Cabnanillas, Bofarull (2), Costa (9), Figueroa (8), Lerma (4) i Ruano. tirs lliures: 14/21. triples: 2 de Costa. faltes personals: 29. Eliminades Elias, Bofarull i Soriano.
L'UniGirona B va aconseguir ahir tancar una gran temporada pel club, amb el títol de la Primera Catalana, després de derrotar el Joventut les Corts a la gran final. Les gironines van fer bons els pronòstics i van imposar-se en una gran segona part, al botxí del GEiEG. La primera part va estar marcada per la igualtat. Les gironines no van poder posar en pràctica el seu joc ràpid de contraatac i els va costar marcar el ritme. A la segona part, però, les dones de Pere Puig van començar a trobar-se millor a la pista i a poc a poc van anar agafant diferències, que es van enfilar per sobre dels 10 punts. Tot i que en el tram final, les barcelonines van reduir diferències, el triomf no va perillar i l'Uni va assolir el títol.
TERRASSA/GEIEG B
? TERRASSA. CINC INiCIAL: Piñol (11), Feliu, Martinez (12), Olmo (9), Vintro (4) reseRves: Garcia, Capdevila (5), Vidal, Ciolom ¡(7), Juli`+a (4) i Gordillo .tirs lliures: 9/16. triples: 4: 2 Capdevila, 3 Piñol, Julià i Olmo. faltes personals: 18. Cap eliminada. ? GEIEG B. CINC INCIAL: Perereda (10), Camps (7), Roig (10), Teixidor (11), Trebal (21) reseRves: Heimeier (2), Vidal, Moreno (4), Motos (4) i Borràs (4). tirs lliures: 9/13. triples: 2 Trebal. faltes personals: 18. Cap Eliminada.
El GEiEG va aconseguir imposar-se en el partit pel tercer i quart lloc de Primera Catalana al Terrassa en un bon partit de les gironines. El conjunt de Sandra Ventura va sortir molt ficat al partit, sense els nervis que van tenir a semifinals i va anar agafant diferències de bon inici. Amb un bon treball de defenses alternatives i la major profunditat de banqueta de les gironines, les grupistes van anar agafant diferències a poc a poc fins a superar la vintena final.