El Girona descarta Felipe Sanchón

 
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto

Els dies passaven i el Girona no tenia notícies de Felipe Sanchón. Dijous finalment, el seu representant, Màgic Díaz, va fer saber al Girona que descartava la seva proposta. "El seu agent ens ha comunicat que té dues ofertes més interessants que la del Girona i que ens busquem la vida", confessava el director esportiu gironí, Javi Salamero que, al mateix temps que reconeixia que Felipe està "descartat", insinuava que "en futbol, pot passar de tot. Això sí, és molt complicat". Salamero i el secretari tècnic, Miki Albert, ja treballen per trobar una alternativa per a la banda esquerra a Felipe Sanchón. El Girona disposa d'una llista amb tres o quatre noms que poden cobrir amb garanties el buit que deixarà Felipe a la banda esquerra del Girona. girona |m.b.

COMPARTIR
 
  HEMEROTECA
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | Mallorca Zeitung  | Regió 7  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas  | Euroresidentes  | Lotería de Navidad