GIRONA | MARC BRUGUÉS
Dani Tortolero ja no pertany al Nàstic de Tarragona. El central barceloní va rescindir ahir l'any de contracte que li quedava amb els tarragonins i és un jugador lliure. El Girona cerca un parell de defensors centrals i Tortolero és un dels homes que més agrada tant a la secretaria tècnica com al mateix tècnic, Cristóbal Parralo. El mateix Javi Salamero reconeixia ahir l'interès del Girona per obtenir els seus serveis tot i que alertava que es tracta d'un jugador molt cobejat i atractiu per "molts clubs de Segona A i fins i tot algun de Primera". On no anirà segur és a Huelva. El conjunt de Javi López havia mostrat cert interès a principis de mes però ahir el director esportiu del club, Alfonso Serrano, va descartar absolutament el seu fitxatge. Així, la seva desvinculació ahir del Nàstic, obre les portes a la seva possible arribada a Montilivi. En cas de concretar-se en les properes hores, Tortolero podria incorporar-se dilluns mateix a l'estada de Navata.
Les arribades de Jorge (Sporting) i Biel Medina (Eibar) al Nàstic, sumades a les tenses relacions que mantenia amb l'entrenador, César Ferrando, han acabat provocant l'adéu pactat de Tortolero a Tarragona. El conjunt tarragoní va manifestar que no té previst cobrir la seva baixa amb cap fitxatge sinó que recol·locarà el polivalent migcampista David Medina definitivament a l'eix.
El Girona havia quedat coix a la part central de la defensa amb les sotides de Serra i Migue i la direcció esportiva del club, d'acord amb Cristóbal Parralo ben aviat va anar per feina i es va fixar en Dani Tortolero. "Vam fer arribar el nostre interès al jugador i també al club", deia ahir Salamero, que afegia que "si ja ha rescindit amb el Nàstic, el Girona passa a ser un dels candidats més a intentar el seu fitxatge". En aquest sentit, el director esportiu va subratllar que en el moment de conèixer l'interès del Girona, el jugador el va valorar "positivament". Salamero va revelar que el Girona està treballant "molt bé" aquest assumpte.
Dilluns, l'expedició del Girona es desplaça cap a Navata, on realitzarà una concentració de pretemporada d'una setmana. A l'espera de reforçar-se amb dos centrals, un lateral esquerre, un jugador per abanda esquerre i un parell de davanters més, la plantilla no estarà, ni molt menys, completa però Salamero confia que en els primers dies de l'estada puguin arribar un parell de nous jugadors. Un d'ells seria un central. Tortolero?