lliga adelante

L´exdavanter del Girona Igor de Souza acabarà al Còrdova

 
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto

CÒRDOVA | DDG
Els representants d'Igor de Souza segueixen fent-lo ballar un estiu més. Si ara fa un any, malgrat l'insistent interès del Girona per contractar-lo, Igor de Souza va acabar cedit a l'Ipatinga brasiler, per després aterrar a Girona en el mercat d'hivern, enguany també "juga" amb diversos equips. Finalment, i després que el Llevant l'anunciés i el descartés en vint-i-quatre hores, Igor de Souza acabarà jugant al Còrdova. L'entitat andalusa ultimava ahir la seva incorporació per a aquesta temporada. Igor, que va fer tres gols en la seva etapa al Girona, continuarà així a Segona Divisió A i no haurà de tornar al Pontevedra, propietari dels seus drets.

COMPARTIR
 
  HEMEROTECA
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | Mallorca Zeitung  | Regió 7  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas  | Euroresidentes  | Lotería de Navidad