Fòrmula1

«Lamento decebre Ferrari»

El pilot ha explicat les raons per les quals no ocuparà la plaça de Felipe Massa a València

 18:09  
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto

EUROPA PRESS/DDG El pilot alemany Michael Schumacher, emocionat, ha explicat en roda de premsa les raons per les quals no ocuparà la plaça del pilot brasiler Felipe Massa a Ferrari per al Gran Premi d'Europa, que es farà a final d'agost a València.

"Estic molt decebut i ha estat una decisió molt dolorosa. Lamento decebre Ferrari i no compartir amb l'equip l'eufòria inicial. Gràcies als 'tifosi' i aficionats que m'han motivat més que no m'esperava", han estat les primeres paraules del set vegades campió del món de Fórmula 1.

Schumacher ha revelat la seva emoció després de rebre la trucada de l'escuderia del 'Cavallino Rampante'. "Quan Ferrari em va trucar per substituir Felipe jo vaig respondre amb entusiasme. Esperava que la meva condició física pogués millorar, però només quan proves un Fórmula 1 en pista és quan tens les respostes precises sobre el teu estat físic", ha recalcat.

"Jo sabia des del principi que no estava bé, però des de la prova a Mugello, em vaig adonar que alguna cosa caminava malament", ha reconegut el 'Kaiser', que no amagava la seva decepció després de la il·lusió de les últimes setmanes.

Per això, trist per no poder ajudar el seu equip, Schumacher no ha dubtat a destacar la qualitat de Luca Badoer, que reemplaçarà Massa en el pròxim Gran Premi. "Luca sempre ha estat provant i té una gran experiència. A més de ser un amic té una gran preparació física, perquè en el seu 'rol' ha d'estar sempre disposat per substituir els pilots titulars".

Pel que fa al futur, l'alemany no descarta un possible retorn.

"Si he entès bé, des d'un punt de vista mèdic, no hi hauria raó per la qual no pogués participar a la Fórmula 1, però no és una cosa que em preocupa ara. Estic vivint un dels moments més difícils de la meva vida i no puc dir el que succeirà en el futur", ha tancat.
Per la seva banda, Johannes Peil, metge del pilot alemany des de fa nou anys, ha confirmat que Schumacher no està en condicions després de l'accident de moto que va tenir a Cartagena. "Michael té un gran físic i sempre ha portat la vida d'un esportista, però les conseqüències de la caiguda en moviment segueixen presents", ha recalcat.

COMPARTIR
 
  HEMEROTECA
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | Mallorca Zeitung  | Regió 7  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas  | Euroresidentes  | Lotería de Navidad