Robredo guanya Bogomolov i Nadal torna amb un triomf

 
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto
Nadal felicita Roig, la seva parella en dobles.<br/>
Nadal felicita Roig, la seva parella en dobles.
 reuters

MONT-REAL (CANADÀ) | EFE/DDG
Tommy Robredo, després d'estrenar-se amb un triomf en dobles, va iniciar la seva participació individual a Mont-real amb una victòria davant el nord-americà Alex Bogomolov, el qual va derrotar en només dos sets (6-4 i 6-2) en un matx que no va allargar-se gaire més d'una hora.
Per la seva banda, Rafa Nadal, número dos del món, que tornava a les pistes després de dos mesos d'absència per una lesió al genoll, va superar ahir la primera ronda en el quadre de dobles del Màsters 1000 del Canadà. El manacorí, al costat del català Francisco Roig, va desfer-se de la parella sèrbia formada per Novak Djokovic i Dusan Vemic per dos sets (7-5 i 6-4).

COMPARTIR
 
  HEMEROTECA
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | Mallorca Zeitung  | Regió 7  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas  | Euroresidentes  | Lotería de Navidad