tennis

Eva Fernández jugarà la prèvia del US Open

 
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto

GIRONA | DDG
La tennista figuerenca Eva Fernández disputarà a partir del proper dimarts la ronda prèvia del US Open, amb la voluntat de poder aconseguir el millor resultat possible. En cas de quedar entre les 12 primeres de les 110 participants del quadre de prèvia, la tennista empordanesa disputaria el seu primer Grand Slam. Fernández reconeix que "no deixa de ser molt difícil passar aquesta prèvia, perquè serà el meu segon torneig de l'any en pista ràpida, però és un somni".

COMPARTIR
 
  HEMEROTECA
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | Mallorca Zeitung  | Regió 7  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas  | Euroresidentes  | Lotería de Navidad