DDG | GIRONA
Després de ser explorat pels metges de la selecció espanyola sub-21, Bojan Krkic va tornar ahir a Barcelona per començar amb la recuperació de la lesió que es va fer contra l'Sporting de Gijón i que el deixarà fora de l'equip entre 15 i 20 dies.
Bojan, juntament amb Jeffren i Andreu Fontàs, havien viatjat a Oviedo, on la selecció espanyola sub-21 estava concentrada des de dilluns. Segons explicava la web del FC Barcelona, Bojan hi va anar perquè els metges de la selecció l'exploressin. Les proves van confirmar el diagnòstic que els metges del Barça ja van dir, és a dir, una ruptura a la inserció tendinosa a l'adductor mitjà de la cuixa esquerra. La baixa del jugador oscil·la entre 15 i 20 dies i per tant no podrà jugar els partits de la selecció sub-21 contra Polònia ni Liechtenstein. Bojan va tornar ahir mateix a la tarda a Barcelona per començar el procés de recuperació.
El millor inici de Lliga
La victòria del Barcelona per 3-0 sobre l'Sporting de Gijón ha suposat la millor arrencada de la lliga dels blaugrana des de la temporada 1997-98, quan va golejar la Reial Societat per aquest mateix resultat al Camp Nou. L'any passat l'equip de Guardiola va arrencar amb derrota a Los Pajaritos contra el Numància (1-0). Curiosament, malgrat perdre en el seu primer partit, el Barça va completar la millor temporada de la seva història amb el triplet, i per contra, el conjunt sorià va acabar baixant a la Segona Divisió. En la 2007-08, el Barça va empatar a zero contra el Racing de Santander al Sardinero, i en la 2006-07 un gol salvador de Gudjohnsen, des de dilluns nou jugador del Mònaco, va donar els tres punts a l'equip de Frank Rijkaard a Balaídos contra al Celta (2-3).
L'Alabès va ser el primer conjunt que va visitar el Barça en la campanya 2005-06, i els catalans van saldar el partit amb un pobre 0-0, sense estrenar el marcador.