XAT
GP de San Marino

Rossi guanya i comparteix podi amb Lorenzo i Pedrosa

A Moto GP Valentino Rossi ha aconseguit una necessitada victòria després de la seva caiguda a Indianapolis

 17:54  
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto

EUROPA PRESS/DDG Valentino Rossi (Yamaha) s'ha fet amb el Gran Premi de San Marino en una bona jornada per als pilots espanyols, presents en tots els podis, amb Lorenzo (Yamaha) i Pedrosa (Honda) per darrere del transalpí, i victòria d'Héctor Barberá (Aprilia) i tercer lloc d'Álvaro Bautista (Aprilia) en 250cc, i triomf de Julián Simón (Aprilia) a 125cc per davant de Nico Terol (Aprilia).

A Moto GP Valentino Rossi ha aconseguit una necessitada victòria després de la seva caiguda a Indianapolis i la presència de la seva afició, després d'un nou mà a mà amb Jorge Lorenzo, que no ha arribat fins que totes dues Yamaha s'han desfet de Dani Pedrosa i Toni Elías (Honda).

Pedrosa i Elías han sortit molt bé per posar-se per davant de Rossi i un Lorenzo que ha estat a punt de quedar-se fora de la carrera en la primera volta, situació que ha superat sense més problemes, per recuperar-se ràpidament d'aquest contratemps.

El mallorquí s'ha vist involucrat en un accident entre Alex de Angelis (Honda), que no ha pogut córrer al seu San Marino natal, Colin Edwards (Yamaha) i Nicky Hayden (Ducati).

Després de quatre voltes amb Pedrosa, Elías i Lorenzo al capdavant, Rossi ha hagut d'esperar fins a la setena volta per posar-se líder, i sis voltes més tard, Lorenzo ha deixat tercer Pedrosa per anar pel seu company d'equip, que finalment ha estat el més ràpid a Misano.

Mentrestant, Toni Elías s'ha hagut de conformar amb la sisena plaça i Aleix Espargaró (Ducati) ha signat una onzena plaça, en què s'ha mantingut durant gran part de la carrera, després de sortir quinzè en la seva segona prova de Moto GP.

HÉCTOR BARBERÁ ES FA AMB LA SEVA SEGONA VICTÒRIA DE LA TEMPORADA

Mentrestant, la victòria de 250cc era per a Héctor Barberá (Aprilia), que ha protagonitzat una acarnissada lluita pel triomf amb Mattia Pasini (Aprilia), mentre que Álvaro Bautista (Aprilia) ha acabat tercer per davant d'Hiroshi Aoyama (Honda), beneficiats tots dos per la caiguda de Marc Simoncelli (Gilera) quan lluitava per la seva tercera victòria consecutiva.

L'abandonament de Simoncelli ha portat bones notícies per a Aoyama i Bautista, que convertien la seva baralla pel quart lloc en un mà a mà per l'últim calaix del podi, lluita en la qual s'ha ficat el company de l'espanyol, Mike di Meglio (Aprilia).

El francès era l'encarregat de frenar el japonès, quan a set voltes per al final, Bautista ha començat a anar més lent, aparentment amb problemes, tot i que finalment ha aconseguit passar el líder del Mundial per acabar tercer. Pel que fa a la resta d'espanyols, Alex Debón (Aprilia) ha acabat setè i Héctor Faubel (Honda), novè.

IANNONE I ESPARGARÓ DONEN EL TRIUNFO A JULIÁN SIMÓN.

A 125cc, Andrea Iannone (Aprilia) i Pol Espargaró (Derbi) han lluitat per una victòria que han regalat al líder del Mundial, Julián Simón (Aprilia), després de protagonitzar un accident que els ha tret de la carrera en l'última volta, fet que ha permès a Nico Terol pujar al podi (Aprilia) i Bradley Smith (Aprilia).

Iannone i Espargaró han protagonitzat una dura i arriscada lluita pel triomf que ha deixat els dos sense premi després d'una caiguda en l'última volta, quan l'italià ha tocat l'espanyol, que buscava la segona victòria de la seva carrera, de manera consecutiva a més, mentre tampoc Sergio Gadea (Aprilia) entrava en els punts en tenir una aparatosa caiguda que l'ha deixat al mig de la pista a la sortida.

Julián Simón, que ha lluitat pel triomf amb Iannone fins a l'aparició de Pol Espargaró, ha tret profit de la caiguda dels seus rivals per afermar-se encara més en el lideratge del Mundial de 125cc, mentre Marc Márquez (KTM) acabava quart i Efrén Vázquez (Derbi) ho feia en dotzè lloc.

COMPARTIR
 
  HEMEROTECA
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | Mallorca Zeitung  | Regió 7  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas  | Euroresidentes  | Lotería de Navidad