Banyoles es prepara per celebrar una nova Travessia de l´Estany

 
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto

BANYOLES | DDG
Banyoles acollirà diumenge la 66a edició de la tradicional Travessia de l'Estany, on s'espera un notable nivell de participació. La prova es va presentar ahir en un acte que va comptar amb l'assistència del president del CN Banyoles, Àngel Dutras; el regidor d'Esports i Educació de l'Ajuntament de Banyoles, Jordi Congost, i de l'expresident del Club i un dels nombrosos membres de la comissió organitzadora de la Travessia Jordi Banal.
Com cada any, està previst que un gran nombre de nedadors, de totes les edats, cobreixin els 1.000 metres de la travessia de menors o els 2.115 de la travessia general masculina o femenina. A 2/4 d'11 es donarà la sortida a la travessia de menors. Una hora més tard, a 2/4 de 12, sortiran les noies i a 2/4 d'1 ho faran els nois.

Sense rècord de participants
Banal va afirmar que enguany no es preveu un rècord de partició perquè "la crisi econòmica i les previsions de mal temps així ho fan pensar", encara que s'ha notat un fort increment de la participació dels nedadors independents i dels socis del club, recuperant l'esperit inicial dels seus fundadors que fos una prova popular.
Igual que en altres ocasions, s'ha demanat a un artista local la seva col·laboració per a la realització dels cartells commemoratius i enguany l'obra ha estat realitzada per Kito Pau. Finalment cal esmentar que aquesta prova es porta a terme gràcies a la col·laboració de més de 150 persones de l'organització, així com de diverses institucions, i de més de 120 petites empreses de les comarques gironines, en general, i del Pla de l'Estany, en particular.

COMPARTIR
 
  HEMEROTECA
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | Mallorca Zeitung  | Regió 7  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas  | Euroresidentes  | Lotería de Navidad