´Sempre tiro amb convicció´

Marc Pujols, amb només 18 anys, va ser un dels herois de la victòria del Sant Josep a Càceres
El base, que estudia econòmiques, promet "treball, treball i treball" per seguir consolidant-se

 
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto
Marc Pujols va jugar ahir amb el Sant Josep de Copa Catalunya.<br />
Marc Pujols va jugar ahir amb el Sant Josep de Copa Catalunya.
 diari de girona

GIRONA | JORDI ROURA Tot just era el seu quart partit amb l'equip sènior, però no li va tremolar la mà. Marc Pujols, amb 18 anys acabats de fer, el més jove, va ser l'heroi de la victòria del Sant Josep divendres a la nit a Càceres compartint protagonisme amb el més veterà, l'incombustible Darryl Middleton, de 43. Faltava 1.20 per al final de la pròrroga i Pujols no ho va dubtar en llançar el triple que tornaria a posar els seus per davant, encarrilant el triomf. "Sempre tiro amb convicció, independentment del marcador, i no miro si estem al minut 1 o si falten 20 segons. Només sé que l'objectiu és fer el bàsquet", explicava ahir. Del 68-67 es passava al 68-70 i després els tirs lliures convertits per Bataller i DeVries ho van acabar de sentenciar.
Pujols milita a les categories base del Sant Josep des que tenia 8 anys. La temporada passada va aprendre "molt" anant al Campionat d'Espanya amb l'equip júnior i aquest estiu ha tingut l'oportunitat de jugar els seus primers minuts al sènior. "Als matins estudio primer d'econòmiques aquí a Girona mateix i a les tardes m'entreno amb el Sant Josep de Copa Catalunya i estic vinculat al de LEB Or", assenyala. Ahir amb prou feines acabava d'arribar a casa procedent de Càceres que ja havia de tornar a tenir la bossa a punt per anar al pavelló dels Maristes i jugar amb l'equip de Copa que dirigeix Toni Espinosa contra l'Argentona. El jove base del Sant Josep promet "no creure-m'ho" i "treball, treball i treball" per continuar creixent i consolidar-se com un jugador de gran projecció. "Sé que encara em queda molt, jo només intentaré seguir fent feina", va subratllar.
Divendres, a Càceres, tothom el va felicitar. No només pel triple decisiu, pels seus 10 punts, o per la seva desimboltura quan li va tocar dirigir l'equip. Al vestidor Borja Comenge "em va dir que havia fet una tasca defensiva molt bona tot i quedar eliminat per cinc faltes, i que havia sabut posar ordre i fer jugar l'equip com un equip". També va donar-li l'enhorabona Middleton. "Good junior", li anava dient, poc després que el jove base hagués sortit aplaudit de la pista per part de la pròpia afició extremenya.
Pujols recorda que "el partit va ser molt competitiu i la clau va ser que vam saber ser forts. Mai vam perdre la victòria de vista, ni en els moments complicats quan vam passar de guanyar de 7 a perdre de 3 per un parcial en contra de 10-0". Prova d'aquesta seguretat en les seves forces va ser la jugada en què Middleton va forçar el temps extra. Només quedaven 2,6 segons "i tot i això vam seguir buscant la victòria". Amb la pròrroga forçada Pujols va pensar que ja tenien molt de guanyat: "sempre he pensat que qui força la pròrroga és qui després té més opcions, perquè és l'equip que té menjada la moral a l'altre".
Després va venir el seu triple, els tirs lliures de Bataller i DeVries i la segona victòria de la temporada. No és res, de moment, i Pujols ho sap. Tan sols l'inici d'una campanya que es presenta il·lusionant per al Sant Josep i qui sap també si per a aquest jove base fill de Pep Pujols, exjugador del Valvi i il·lustre del bàsquet gironí.

COMPARTIR
 
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | El Boletín  | Mallorca Zeitung  | Regió 7  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas