GIRONA | CARLES ROSELL
El Girona torna a tancar la porteria amb clau. Una dada per a emmarcar. "És molt important", deia Cristóbal Parralo a la fi del partit contra el Castelló. I no n'hi ha per menys, ja que l'equip portava mig anys sense acabar un partit mantenint la seva porteria immaculada. Des del passat 11 d'abril, en la visita del Múrcia (1-0) que no es vivia una situació calcada; tret característic del Girona de Raül Agné, que va fer de la defensa la seva millor arma. Enguany, la rereguarda encara no havia funcionat; ni amb el relleu a la porteria s'havia esmenat el problema. Si més no, dissabte, Albert Jorquera va poder abandonar Montilivi satisfet.
"És una dada a tenir molt en compte ja que tenir una bona defensa és la base perquè l'equip funcioni", explicava Cristóbal Parralo, qui veu com, de mica en mica, els seus desitjos es tradueixen sobre el terreny de joc.
Malgrat la bona nova, la defensa continua erigint-se com un dels pilars que el Girona necessita apuntalar. Amb 9 gols encaixats en només 7 jornades, l'equip català és el sisè conjunt de Segona Divisió A que més gols rep de tota la ?categoria. Igualment, tot i el bon resultat davant el Castelló, l'olfacte golejador també és un aspecte que s'ha de millorar d'ara en endavant. I és que, en aquests 7 partits de Lliga, l'atac blanc-i-vermell ha vist porteria en només 7 ocasions.