El Girona destitueix Cristóbal

El preparador va rebre la notícia després de dirigir la seva darrera sessió preparatòria a Montilivi El club fa avui una roda de premsa per explicar-ne els motius i revelar qui serà el seu substitut

 
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto
Cristóbal Parralo, en un moment del seu darrer entrenament com a entrenador del Girona.<br />
Cristóbal Parralo, en un moment del seu darrer entrenament com a entrenador del Girona.
 aniol resclosa

GIRONA | CARLES ROSELL La paciència té un límit. Concretament, nou jornades i una pretemporada un pèl irregular. És el que ha trigat la directiva a prendre una mesura dràstica per tallar en sec la ratxa del Girona. Una mala dinàmica que deixa l'equip fora de la Copa del Rei i en zona de descens a la Lliga. I això que només s'han disputat dos mesos de competició. Suficient perquè el club, veient que la reacció no arribava i que les ensopegades s'han anat col·leccionant jornada rere jornada, hagi dit prou.
Dissabte, el Betis furgava en la ferida blanc-i-vermella. Els andalusos guanyaven a Montilivi, feien perdre el quart partit del Girona d'aquesta temporada, accentuaven el malestar de la graderia i esgotaven el crèdit de Cristóbal. Minuts després del partit, cos tècnic, directiva i jugadors es reunien en el vestidor. Del que es va dir, poc va transcendir; és més, el mateix entrenador reconeixia en roda de premsa que la situació no era gens còmoda. "No puc revelar el que m'han dit, no sóc la persona indicada", assegurava en un to pausat i apagat.
Ahir, unes hores després de la desfeta, l'equip s'entrenava encara sota les ordres de Cristóbal Parralo. Va ser l'última sessió del preparador a Montilivi. Després, el club li comunicava la decisió de rescindir-li el contracte. Els motius els expliquen avui Josep Gusó, el president, i Javi Salamero, director esportiu en una roda de premsa que tindrà lloc a l'estadi.
L'acte també servirà perquè el club reveli el nom del seu substitut. De moment, l'entitat continuava ahir tancant les negociacions amb el que serà el nou entrenador blanc-i-vermell. D'entre els possibles candidats, destaquen alguns noms rellevants. Paco Flores, Javier Clemente, Jose Mari Bakero, Jon Andoni Goikoetxea i, fins i tot, el possible retorn de Raül Agné, són opcions amb les quals la directiva treballa. Paco Herrera, ex del Castelló, va descartar ahir a la tarda l'oferta gironina.

COMPARTIR
 
  HEMEROTECA
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | Mallorca Zeitung  | Regió 7  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas  | Euroresidentes  | Lotería de Navidad