El Cassà segueix sense aixecar el cap després de caure contra el Cornellà

El gironins continuen en el pou de la classificació després d'encaixar la vuitena derrota de la temporada i es troben ja a tres punts de la salvació

 
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto
El Cassà és penúltim amb només set punts en la classificació de la Tercera Divisió.<br/>
El Cassà és penúltim amb només set punts en la classificació de la Tercera Divisió.
 diari de girona

CORNELLÀ | J. LL. PONCE
El Cassà segueix sense trobar la fórmula màgica per sortir de la zona de descens. Els gironins varen haver de lluitar a la Via Fèrria amb tres fronts.
El primer, un arbitratge que va deixar molt a desitjar, especialment en el minut 45, quan Crous, que encarava la porteria de Talavera, va ser travat per darrera per Valentin. Un penal clar i la corresponent expulsió del jugador barceloní que hauria pogut donar un canvi absolut en el partit.
Segon, la passivitat en tot moment del joc dur i poc ordre de Delgado que podia haver ocasionat algun lesionat entre els jugadors gironins.
Tercer, un públic lliurat en tot moment, que mai va deixar de protestar. En definitiva, tres factors que varen ser decisius en la derrota que va encaixar la plantilla de Bertu Fernández.
Encara que en el transcurs dels primers deu minuts, ambdós conjunts varen mostrar un joc molt igualat, el pes i la responsabilitat va ser visitant i la primera falta que els va ser pitada a favor, en el minut 12 des de la frontal de la grossa, va servir perquè Roca enviés un fort xut a l'escaire de la porteria de Talavera. Els del Gironès varen seguir apretant de debò i Mas va tenir en els seus peus el 0-1, però finalment no va poder finalitzar correctament.
A partir d'aquest moment, el joc va entrar en una fase alterna, amb ocasions contínues per als locals, que en el minut 40 varen aconseguir el primer gol del matx, amb una bona acció de Rua.
A la represa, el Cassà es va refer amb la voluntat d'aconseguir l'empat. Així, en el minut 67, Roca assistia a Mas, que precisament xutava la pilota, que acabaria en mans del porter local. Però només un minut més tard, Pau Gusó va iniciar una jugada ofensiva cedint a Richi, que, aquest cop sí, servia per marcar l'empat. A quatre minuts del final, el Cornellà marcava el seu segon gol, amb una bona acció de Delgado, per posar el definitiu 2-1 en el marcador.

COMPARTIR
 
ACB
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | Mallorca Zeitung  | Regió 7  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas