futbol

L´exfutbolista Cáceres, ferit greu per una bala

 
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto

MADRID | EFE/DDG
L'ex futbolista internacional argentí Fernando Cáceres va resultar ferit amb trets d'armes de foc ahir a la matinada en un intent d'assalt i va ser ingressat en un hospital en greu estat a la localitat de Ciudadela, pròxima a Buenos Aires. Fonts policials van indicar que Cáceres es va resistir davant un grup de delinqüents que van intentar robar-li el cotxe i que va rebre diversos trets, un dels quals a l'ull dret. Càceres, de 40 anys, es troba en estat "greu".


Manuel Pellegrini, tècnic xilè del Reial Madrid, va confirmar en la llista de convocats per jugar davant el Milà, que l'absència de Guti, fora per segon partit consecutiu, no és per problemes físics sinó un càstig pel que va passar en el partit de Copa del Rei a Alcorcón. L'absència de Guti acompanya la de Cristiano Ronaldo, que segueix sense entrenar amb el grup per l'esquinç de turmell que pateix, la de l'argentí Garay i la de l'alemany Christoph Metzelder.


Després de la golejada de dimarts passat a la Copa del Rei al Reial Madrid (4-0) que va causar sensació a la premsa de tot Europa, l'Alcorcón va tornar ahir a la dura realitat de la Segona Divisió B, amb un empat (1-1) a casa davant el Conquenc en un partit disputat i poc brillant. No obstant això, l'estadi de Santo Domingo va registrar la millor entrada de la temporada, amb més de mil espectadors, i la presència de diverses càmeres de televisió.


El president del Madrid, Florentino Pérez, va assegurar ahir que Manuel Pellegrini no corre perill, en una entrevista telefònica concedida a un programa de la televisió publica italiana RAI2. "En els diaris han aparegut noms de grans entrenadors, però estem contents amb Pellegrini i estem segurs que acabarà la temporada positivament", va explicar Pérez, en respondre sobre un possible interès del Reial Madrid en l'italià Roberto Mancini. Els blancs visiten demà el Milan en la Champions.

COMPARTIR
 
ACB
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | Mallorca Zeitung  | Regió 7  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas