futbol

Assemblea de socis del Banyoles dijous per ratificar Omedes com a president

 
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto

BANYOLES | JOSEP LLUÍS PONCE
Aquest dijous, 5 de novembre, el Banyoles celebrarà una assemblea ordinària, en el saló d'actes de l'Ajuntament, a dos quarts de nou del vespre, en primera convocatoria i, a les nou en segona, amb la finalitat de donar a conèixer als socis l'actual estat del club. Els assistents hauran de ratificar la nova Junta Directiva, presidida per Jordi Omedes, que va ser nomenat el passat dia 23 d'octubre, en ser l'únic aspirant a la presidència. Es posarà també a votació el pressupost per aquesta temporada 2009/2010 i es farà un repàs a la situació esportiva del club. Omedes confia aclarir tots els dubtes que pugui tenir la massa social, en relació amb la situació viscuda en els darrers mesos.

COMPARTIR
 
ACB
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | Mallorca Zeitung  | Regió 7  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas