Girona FC

Agné aplaudeix la decisió del Girona d´apostar per Narcís Julià com a tècnic

Desplaçar Migue al costat i fer entrar Cañas a l'eix central és una opció; l'altra seria situar-hi Marc Bernaus.

 08:18  
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto

RIUARENES | MARC BRUGUÉS Salamanca és l'inici de la revifalla del Girona. Amb Narcís Julià a la banqueta, l'equip blanc-i-vermell va començar a aixecar el vol la setmana passada. És aviat, queda molta Lliga i encara hi ha molta feina, tàctica i psicològica, perquè el Girona comenci a volar sol. Diumenge contra el Vila-real B hi ha una bona oportunitat de fer un passet més cap a l'objectiu i tothom n'és conscient. El rendiment a El Helmántico va ser immillorable i, poques coses s'haurien de tocar. Ara bé, Narcís Julià treballa i rumia pensant en quins són els futbolistes adequats per enfrontar-se al filial groguet. Un dels dubtes és saber si mantindrà la parella atacant Peragón-Sarmiento o si, pel fet de jugar a Montilivi, apostarà per donar entrada al polivalent Kiko Ratón. L'altra incògnita, potser la més complicada de resoldre, és saber qui ocuparà el lloc a l'onze titular del sancionat Ernesto Galán. Que Jose passarà del lateral esquerre al dret sembla evident. Ara el que no és tan clar és qui ocuparà el lateral esquerre. Una opció és desplaçar Migue al costat i fer entrar Cañas o Almirón a l'eix fent parella amb Tortolero. L'altra, situar Bernaus al lateral i deixar Migue i Tortolero a l'eix.


"Estic convençut que se'n sortirà. Ara bé, el futbol és un joc". Són paraules de Raül Agné cap al seu "referent", Narcís Julià, un home de futbol i de la casa que, segons l'extècnic gironí, hauria de ser "patrimoni" del Girona". Clar i català, sincer i sense embuts, com en ell és habitual. No ha canviat. L'entrenador que va dur el Girona a Segona A, Raül Agné, va ser el protagonista de la sessió d'entrenament d'ahir a Riudarenes. El motiu de la visita? Saludar un bon amic i un mestre. "En Narcís és un referent per a mi i vinc a aprendre", argumentava l'exentrenador del Girona, que va visitar l'entrenament de l'equip. Agné, que ha tingut alguna proposta de Segona B, espera ofertes per entrenar a Segona A. Mentrestant, no va deixar passar l'oportunitat de desfer-se en elogis cap al nou tècnic del Girona. "Quan ho vaig saber, me'n vaig alegrar perquè ja era hora que una persona de la casa com en Narcís entrés al club. Hauria de ser-ne patrimoni", va afirmar.
Durant les dues últimes temporades, entre els pocs espectadors als entrenaments del Girona, hi sobresortia Narcís Julià. Al final de cada sessió, Julià i Agné se saludaven i enraonaven una bona estona de futbol. "Per a mi és un referent", deia Agné. Ara que Julià és el tècnic del Girona, el de Mequinensa assegura que "la relació no canviarà al marge que guanyi o no partits. El tinc molt ben considerat. És un home de futbol i en sap molt perquè té molta experiència". Un dels aspectes que alguns jugadors han destacat durant les primeres sessions d'entrenament amb Julià són les similituds amb els mètodes d'Agné. Una afirmació que Agné corrobora amb matisos. "Sempre hi ha diferències. És cert, sí que en la manera d'atacar tenim sintonia. Tots dos entenem l'atac des de la profunditat i la verticalitat i, això és imprescindible per crear perill". Una altra de les moltes virtuts que, segons Agné, té Julià, és que sap escollir molt bé "el perfil" de jugador per a cada partit. "Això és una cosa que no s'ensenya", diu.
Alguns conjunts de Segona B han trucat a la seva porta però Agné confia a tenir una oportunitat per entrenar a Segona A. De moment només hi ha "temptejos" però la categoria és molt exigent i hi ha banquetes calentes. Ell està tranquil. "No ho puc controlar. Sóc jove i veig gent entrenar".

COMPARTIR
 
  HEMEROTECA
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | Mallorca Zeitung  | Regió 7  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas  | Euroresidentes  | Lotería de Navidad