El Barça tomba l´Ademar de Jordi Ribera i recupera la fortalesa al Palau

 
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto

BARCELONA | EFE/DDG
El Barça Borges va despatxar l'Ademar de Lleó que entrena el gironí Jordi Ribera en la quarta jornada de la fase de grups de la Lliga de Campions (28-22). El triomf, el tercer de l'equip blaugrana, permet als homes de Xavi Pascual consolidar la segona posicio del grup, liderat per l'alemany Kiel. A banda, la victòria permet als catalans tornar-se a fer forts al Palau Blaugrana, on aquesta temporada han deixat escapar alguns dels duels més importants. Amb el porter Saric pletòric, el Barça va tirar de la inspiració de Juanín Garcia, màxim golejador amb 7 dianes, Igropulo i Rutenka.

COMPARTIR
 
ACB
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | Mallorca Zeitung  | Regió 7  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas