Doble sessió de bàsquet a Fontajau

Uni Girona i Sant Josep presentaran els seus equips base entremig dels seus partits contra Estudiantes i Mallorca

 
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto

BÀSQUET D'ELITFontajau acollirà per segona vegada aquesta temporada dos partits de bàsquet d'elit. Després del partit de l'Argon Uni Girona i abans del matx del Sant Josep, ambdós equips presentaran els seus equips base, en un escenari que s'espera que tingui la millor entrada
de la temporada. Les d'Anna Caula es veuran les cares amb l'Estudiantes, mentre que els de Borja Comenge ho faran contra el Bàsquet Mallorca.

GIRONA | ALFONS ARCAS
Que el bàsquet gironí passa per un bon moment de forma és tota una realitat, així ho diuen els resultats. També ho podran comprovar de primera mà els aficionats que aquesta tarda passin per Fontajau per veure la doble sessió de bàsquet. Però això no és tot, ja que els abonats d'un i altre equip també podran gaudir entre un partit i altre de la presentació dels equips base d'ambdós clubs. Així doncs, avui no hi ha excusa perquè Fontajau mostri una de les seves millors versions, amb l'objectiu que tant l'Argon, com després el Sant Josep, sumin la tercera i cinquena victòria, respectivament, a la Lliga.
Els de Borja Comenge buscaran retrobar-se amb la victòria davant del Bàsquet Mallorca, després de caure a la pista del Lleó (58-51), diumenge passat. Precisament, el tècnic gironí destaca "la importància de tornar a jugar a Fontajau després d'haver perdut l'últim partit. Ens anirà bé per saber quina capacitat de reacció té l'equip després de la darrera ensopegada contra Lleó, on només vàrem anotar 51 punts".
Els balears arriben a Girona amb un balanç igualat -tres victòries, tres derrotes-, però amb "una plantilla que disposa d'un cinc inicial molt potent, que intenta aprofitar qualsevol avantatge que els passa per davant", assegura Comenge. Els jugadors més destacats del conjunt que dirigeix Xavi Sastre són Shaun Green, Bods, Blanc, Northen i Riera, encara que aquest últim -base titular- no jugarà després d'haver-se lesionat en el darrer entrenament abans de viatjar cap a Girona. Amb qui sí que podrà comptar Xavi Sastre és amb l'expivot del Casademont Girona Albert Alzamora.
Però si Comenge sap que guanyar serà una tasca del tot complicada, l'entrenador visitant no escatima elogis quan parla del Sant Josep. "Girona és un dels equips que millor defensa. Estic convençut que es tracta d'un equip que, si manté aquest nivell, estarà a la part alta de la classificació".
Sigui com sigui, la prèvia diu que el Sant Josep té tots els ingredients de cara per sumar aquest vespre davant del Mallorca la cinquena victòria de la temporada.

COMPARTIR
 
ACB
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | Mallorca Zeitung  | Regió 7  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas