GIRONA | JORDI ROURA
Les victòries de dissabte del Celta i de l'Osca van fer que el Girona dormís en zona de descens i que afrontés el partit d'ahir contra el Vila-real B amb la pressió de saber que els rivals no afluixen. A l'hora de la veritat, però, els de Narcís Julià van sortir amb la lliçó ben apresa i van resoldre el seu partit de manera merescuda. El triomf deixa el Girona al quinzè lloc de la classificació amb 13 punts, mantenint el coixí de dos respecte dels llocs de descens que es va obtenir una setmana abans gràcies a la victòria de Salamanca.
La Lliga Adelante torna a estar més igualada que mai: el Girona, tot i haver firmat un inici de temporada amb molts dubtes, és a només quatre punts del seu proper rival, el Llevant, que és quart a la classificació. Hi ha un ampli grup d'equips igualats a 16 punts (Betis, Rayo, Numància, Salamanca i Còrdova), i un altre vagó també farcit amb els que n'han sumat 15 (Las Palmas, Recreativo, Gimnàstic, Elx i Albacete). Després de l'onzena jornada disputada ahir els llocs d'ascens els marca l'Hèrcules, que suma 19 punts, tot i que va perdre dissabte davant d'un Osca que, a pesar d'això, es manté en el descens.
Després de visitar dissabte que ve (18.00) el Llevant de Serra i Igor de Souza, el proper partit del Girona a Montilivi serà contra el Cadis, un equip amb qui ara mateix està empatat a la classificació a 13 punts. Precisament fer-se forts a casa és l'objectiu dels gironins, que la temporada passada van firmar una primera volta excel·lent (31 punts) gràcies a la seva solidesa com a locals. Ahir l'equip de Narcís Julià no va poder mantenir la porteria a zero però sí que la linia defensiva va firmar una actuació molt més fina que no pas en jornades anteriors. Tortolero i Migue, de moment, s'estan revelant com la millor parella de centrals.