Laporta potencia el paper de Ferrer, Perrín i Sala i Martín a la junta

El garrotxí Joan Boix assumeix l'àrea de mercadotècnia i manté els temes econòmics

 
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto
Joan Laporta va exposar ahir els canvis a la directiva del Barça.<br/>
Joan Laporta va exposar ahir els canvis a la directiva del Barça.
 toni albir/efe
 NOTÍCIES RELACIONADES

BARCELONA | EFE/DDG
El president barcelonista Joan Laporta va donar la mà a la facció de la junta que lidera el vicepresident Jaume Ferrer en nomenar-lo responsable de l'àrea de patrimoni. Laporta, que suposadament abona una futura candidatura en les pròximes eleccions dels directius Alfons Godall i Xavier Sala, va firmar ahir, després de la reunió de la junta celebrada a Perpinyà, una treva en tot aquest assumpte amb el nomenament de Ferrer, que ocupa així una de les responsabilitats del recentment dimitit Joan Franquesa.
Contràriament a una suposada degradació de Jaume Ferrer, fins ara al capdavant de l'àrea de mercadotècnia, el president blaugrana el va situar al capdavant d'un departament clau i, a més, va concedir una presidència de nova creació al fins ara vocal Albert Perrín. A Perrín se'l situava pròxim a la presumpta candidatura de Ferrer i el gest de Joan Laporta l'ha tocat de ple amb el seu nomenament com a vicepresident de l'àrea institucional, funció de la qual també era responsable fins ara Joan Franquesa.
Laporta, que va explicar que Franquesa li havia comunicat la seva decisió d'abandonar la junta "fa un mes i deu dies", va detallar que el departament de mercadotècnia passa ara de mans de Jaume Ferrer a les del garrotxí Joan Boix, que manté a més la vicepresidència econòmica. Rafael Yuste i Alfons Godall continuen com a vicepresidents esportiu i social, mentre que Xavier Sala i Martín descarregarà de feina Joan Boix en assumir el càrrec de tresorer.
Joan Laporta va detallar després de la reunió que Xavier Sala i Martín tindrà així l'oportunitat de conèixer "el funcionament del club al detall", encara que sense entrar en el fet que l'objectiu d'aquesta iniciativa sigui el d'abanderar o convertir-se en pes pesant d'una futura candidatura.
Respecte a Jaume Ferrer, Laporta va explicar que l'àrea de patrimoni és "estratègica" amb el projecte de la remodelació del Camp Nou. D'Albert Perrín, el mandatari en va destacar que es mereixia ser vicepresident i que les seves funcions al capdavant de l'apartat institucional estan molt vinculades a presidència, cosa lògica per tractar-se d'un home de la seva confiança.
Altres petits canvis centraran Magda Oranich a la feina amb la Fundació del club, mentre que la resta de directius conservaran les seves funcions. De tota manera, Joan Laporta va advertir que es reserva "la facultat que concedeixen els estatuts per a una nova reordenació de funcions amb la qual intentar que s'organitzin unes eleccions modèliques que donin prioritat a la participació i a la transparència".
Finalment, Laporta va carregar contra l'exvicepresident Sandro Rosell després que persones vinculades a la seva futura candidatura hagin creat un consell de socis veterans que pretén elaborar un codi ètic. Segons l'actual president blaugrana, la posada en marxa d'aquest organisme regulador partiria de candidats que se saben necessaris d'un control en cas d'accedir a la junta.

COMPARTIR
 
ACB
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | Mallorca Zeitung  | Regió 7  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas  | Euroresidentes