futbol-regional preferent

L´atleta Xavi Porras farà el xut d´honor de l´Olot-Sant Hilari

 
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto
 ue olot

OLOT | DDG
L'atleta paralímpic Xavier Porras farà el xut d'honor del partit entre l'Olot i el Sant Hilari programat per demà a la tarda (16.30). L'esperit de superació i la capacitat de lluita, dos valors primordials pel club garrotxí, han fet Porras mereixedor d'aquest reconeixement. L'atleta va guanyar l'or a l'Europeu 2009 i bronze als paralímpics de Pequín 2008, i ja té en ment els Jocs de Londres 2012 i el Mundial de Nova Zelanda. Xavier Porras participa a competicions paralímpiques, ja que una malaltia de naixement li dificulta la visió.

COMPARTIR
 
ACB
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | Mallorca Zeitung  | Regió 7  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas  | Euroresidentes