El Girona seguirà fora del descens tot i la derrota

Castelló, Múrcia i Osca també van sortir vençuts ahir dels seus partits i el Real Unión només va sumar un punt. Avui jugarà el Celta

 
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto
L'àrbitre mostra una targeta groga al local Iborra després d'una entrada a Roberto Peragón.<br/>
L'àrbitre mostra una targeta groga al local Iborra després d'una entrada a Roberto Peragón.
 superdeporte
 NOTÍCIES RELACIONADES

GIRONA | JORDI ROURA
La immaculada ratxa del Girona des que Narcís Julià s'ha fet càrrec de l'equip es va trencar ahir a València però la bona noticia és que els de Montilivi seguiran fora del descens una jornada més passi el que passi en els partits d'aquesta tarda. Ahir rivals directes com el Castelló, el Múrcia i l'Osca també van perdre i, d'aquesta manera, continuen en els tres darrers llocs de la classificació. El Celta visita aquest vespre el camp del Betis i en cas de victòria, superaria al Girona, però aleshores l'equip que cauria en zona de descens seria el Real Unión de Irún, que ahir va empatar sense gols amb el Las Palmas i té un punt menys que Girona i Cadis.
Després de la jornada d'aquest cap de setmana la Lliga Adelante haurà superat la primera part de la primera volta. A la part alta manen Cartagena, Reial Societat i Llevant i a la part baixa hi ha dos equips, Castelló i Múrcia, mínimament despenjats de la resta ja que només han sumat 7 punts. El Girona, si el Celta perd avui a Sevilla, continuarà amb dos punts d'aventatge respecte el descens i sabrà que dissabte contra el Cadis no pot fallar. Els andalusos van perdre ahir davant del Vila-real B i tenen els mateixos punts que els de Montilivi. Pel partit del proper cap de setmana, a més, perdran el porter Kiko Casilla, que ahir va ser expulsat amb vermella directa. Fer-se forts a l'estadi i esgarrapar tant com es pugui fora ha de ser l'objectiu en els 9 partits que falten per acabar la primera volta, en què com a mínim cal sumar 25 punts.

COMPARTIR
 
ACB
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | Mallorca Zeitung  | Regió 7  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas  | Euroresidentes