Brawn GP es convertirà l´any que ve en Mercedes Grand Prix en la F1

 
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto

BERLÍN (ALEMANYA)| EFE/DDG
El consorci Daimler va anunciar ahir la compra de l'escuderia Brawn, que correrà en la temporada que ve sota el nom de Mercedes Grand Prix. El consorci alemany va comprar, amb ajuda d'un altre inversor, un 75,1 per cent de Brawn GP, escuderia a la qual ja ha proporcionat motors aquest any. El 2011, Mercedes se separarà del seu actual soci, McLaren, per concentrar-se plenament en el nou equip. El cap de Mercedes Grand Prix seguirà sent Ross Brawn. Sobre els dos pilots no hi cap decisió presa, però sembla clar que l'actual campió del món, Jenson Button, no seguirà.

COMPARTIR
 
ACB
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | Mallorca Zeitung  | Regió 7  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas  | Euroresidentes