Girona FC

Tortolero recupera la seva millor versió a base de minuts i gols

El central reconeix que la "confiança" que li ha dipositat Narcís Julià des que el tècnic va
fer-se càrrec de l'equip ha estat clau També admet sentir-se "molt millor físicament"

 
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto
Dani Tortolero celebra el seu gol contra el Vila-real B.<br />
Dani Tortolero celebra el seu gol contra el Vila-real B.
 aniol resclosa

RIUDARENES | CARLES ROSELL Dani Tortolero ha tornat a néixer. És un altre; ha recuperat la seva millor versió. Tot, des que Narcís Julià es feia càrrec de la banqueta blanc-i-vermella. Amb una titularitat intermitent, el català sortia i entrava de l'onze titular setmana rere setmana. Des que va reaparèixer a Salamanca, ha signat tres bones actuacions, arrodonides amb dos gols de cap. La "confiança" dipositada per l'entrenador, i el seu bon estat físic, són la clau de la resurrecció d'un futbolista que manté intactes les ganes per treballar i seguir col·leccionant minuts amb el pas de les setmanes.
Arribava amb l'etiqueta de "titular", ja que el seu currículum, amb inici al futbol base del FC Barcelona, el presentava com un central que havia de liderar la defensa blanc-i-vermella. Un recanvi de garanties per Albert Serra, a qui la direcció esportiva havia decidit no renovar. Tanmateix, el rendiment de Tortolero no va ser l'esperat en un inici de temporada força irregular. Fix a l'eix, va anar perdent presència al pas de les jornades; partits en els quals l'equip mostrava una evident feblesa defensiva i en els quals el "14" no acabava de ratllar a un bon nivell.
La banqueta no va passar de llarg, ja que Cristóbal Parralo, llavors entrenador del Girona, va optar per emprar altres peces en el seu esquema per nodrir la rereguarda. Fins fa tres setmanes. Coincidint amb l'aterratge de Narcís Julià, Tortolero va recuperar la titularitat. El resultat: victòria a l'Helmántico, bon balanç defensiu i cap gol encaixat. La fórmula va funcionar, així que el preparador gironí no va fer experiments set dies després. De nou, l'equip guanyava. Aquest cop, el central, fins i tot, marcava el seu primer gol a la Lliga, quelcom que imitava una setmana després contra el Llevant.
La millora del jugador és evident. Ell mateix n'és conscient: "Em trobo molt bé físicament. A més se m'ha donat molta més confiança i això es nota. Però no només jo, tot l'equip també mostra una nova cara. Igualment no m'he d'adormir perquè hi ha molta competència".
Dels seus tres gols (2 en Lliga i 1 en Copa), tots tres de cap i a pilota aturada, Tortolero també va parlar: "No és la meva especialitat marcar de cap, però així ha coincidit últimament. M'incorporo als córners i a les faltes, això ajuda. Però a vegades entra i a vegades no. La veritat, crec que ara mateix és qüestió de sort...".

COMPARTIR
 
ACB
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | Mallorca Zeitung  | Regió 7  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas  | Euroresidentes