tennis

Robredo cau eliminat a Indian Wells davant Andy Roddick

 
Enviar
Imprimir
Aumentar el texto
Reducir el texto

INDIAN WELLS | EFE/DDG
El garrotxí Tommy Robredo va quedar eliminat del torneig d'Indian Wells, primer Masters 1000 de la temporada, en caure derrotat a quarts de final davant el nord-americà Andy Roddick, per 6-3 i 7-5, en 78 minuts. El partit va ser molt disputat, una dura lluita entre dos tennistes amb un servei excels que es va decidir per errors puntuals de Robredl. Roddick va guanyar el 97 per cent dels punts amb el seu primer servei (35 de 36), dada que indica l'efectivitat del nord-americà.

COMPARTIR
 
ACB
Esquí  
Esquí
Coneix totes les novetats de les
estacions d’esquí i del estat de la neu
  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
diaridegirona.cat és un producte d'Editorial Prensa Ibérica
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per
 


  Avís legal
  
  
Altres mitjans del grup Editorial Prensa Ibérica
Diario de Ibiza  | Diario de Mallorca  | Empordà  | Faro de Vigo  | Información  | La Opinión A Coruña  |  La Opinión de Granada  |  La Opinión de Málaga  | La Opinión de Murcia  | La Opinión de Tenerife  | La Opinión de Zamora  | La Provincia  |  La Nueva España  | Levante-EMV  | Mallorca Zeitung  | Regió 7  | Superdeporte  | The Adelaide Review  | 97.7 La Radio  | Blog Mis-Recetas  | Euroresidentes  | Lotería de Navidad