«El Girona FC vol demanar disculpes als abonats pels problemes d'accés que es van generar en el partit davant el Granada». El desbordament de l'aforament de l'estadi de Montilivi va provocar que un grup d'abonats no pogués entrar, o ho fes amb el partit ja començat després d'estona reclamant, i això va fer que ahir el club redactés una nota pública de disculpa i anunciés la creació d'un Punt d'Atenció al Soci perquè «els socis afectats puguin transmetre les seves inquietuds». Des del club s'estudiaran «cas per cas» totes les reclamacions que els arribin. Al mateix temps, ahir, tot i que el club va assegurar que s'havien decidit abans dels problemes contra el Granada, el director de màrqueting del club, Gerard Darnés, va explicar les iniciatives que conformaran el «Dia del Soci» de cara a la visita del Betis (12 de març). «El soci no haurà d'abonar cap quantitat per jornada econòmica, com s'havia estat estudiant des de fa mesos per aquest partit en concret, i el que sí farem es posar un preu important per a la gent que vulgui accedir a l'estadi sense ser abonat». Una nova política de preus que, lògicament, anirà acompanyada d'una «limitació al màxim de les invitacions».

L'efecte crida d'un rival com el Betis, que segurament portarà al voltant d'un miler del seus seguidors a Montilivi, ha provocat aquest canvi de política en la diretiva. Gerard Darnés va deixar clar que el preu d'una entrada per veure el partit del Betis tindrà un cost ben poc inferior a fer-se abonats pel que resta de temporada. «Volem intentar que la gent vegi que li surt a compte fer-se soci en aquests propers deu dies i fer una empenta per arribar als 7.000».