Dinou queixes al punt d´atenció al soci

 

El cap de màrqueting del Girona FC, Gerard Darnés, va explicar que un total de 19 abonats s'han dirigit al punt d'atenció al soci per reclamar per "l'overbooking" que es va produir a l'estadi en el Girona-Granada. Darnés va assegurar que "s'ha contestat personalment cadascuna de les queixes i que el club ha ofert una disculpa i una mínima compensació que el soci ha entès". En aquest sentit, Darnés manté que els abonats han mostrat "comprensió" i han agraït la trucada i el detall del club. En la majoria de casos, "estudiats individualment", el club ha compensat amb invitacions pel partit de dissabte el greuge provocat.girona |ddg

Buscador de deportes

Canal Girona FC

Girona FC

Girona FC

Totes les notícies, imatges, vídeos i partits en directe del Girona FC. Consulta també la classificació i calendari de la Lliga.

 

  Conegui'ns:  CONTACTI |  CONEGUI'NS |  LOCALITZACIÓ     PUBLICITAT:  TARIFES  
Queda terminantment prohibida la reproducció total o parcial dels continguts oferts a través d'aquest mitjà, llevat autorització expressa de diaridegirona.cat. Així mateix, queda prohibida tota reproducció a l'efecte de l'article 32.1, paràgraf segon, Llei 23/2006 de la Propietat intel·lectual.
Adaptat a la Llei de
Protecció de Dades per


Avís legal
Altres mitjans del grup
Diario de Ibiza | Diario de Mallorca | El Diari | Empordà | Faro de Vigo | Información | La Opinión A Coruña | La Opinión de Granada | La Opinión de Málaga | La Opinión de Murcia | La Opinión de Tenerife | La Opinión de Zamora | La Provincia | La Nueva España | Levante-EMV | Mallorca Zeitung | Regió 7 | Superdeporte | The Adelaide Review | 97.7 La Radio | Blog Mis-Recetas | Euroresidentes | Loteria de Nadal | Oscars | Goya