La plaça dels Apòstols amb la Catedral de fons i davant la presència d'uns dos centenars d'aficionats. Aquesta va ser la posada en escena de les noves equipacions del Girona per a aquesta temporada, creades per la firma valenciana Luanvi. Un acte breu però intens i farcit amb tots els ingredients per engrescar la parròquia gironina il·lusionada per veure de primera mà la nova imatge de l'equip. La primera equipació recupera les ratlles clàssiques després del trencador disseny de Nike, mentre que la segona, la més comentada, agafa els colors de la senyera. El negre, que fins ara el color del segon equip, es manté però per a la tercera samarreta.

Els jugadors Jose Martínez, Eloi Amagat i Luso Delgado van ser els encarregats de fer de models per un dia. Les vestimentes van complir les expectatives aixecades i van provocar entusiasme. Molts ja volien saber quan es posaran a la venda. La primera equipació recupera la versió tradicional amb les franges més gruixudes però manté el pantaló vermell que es va estrenar la temporada passada.

El disseny més impactant i sorprenent, amb tota seguretat, és la segona equipació, que incorpora la senyera sobre un fons negre. Els colors groc i vermell de la bandera catalana també figuren a les mitgetes però no pas als pantalons, que són negres. "Som els ambaixadors de Girona arreu d'Espanya i farem bandera que som gironins i catalans", assegurava el president Boadas. Pel que fa a la tercera equipació, és pràcticament clavada a la segona de la temporada passada, íntegrament negra amb diversos tocs de blanc.

L'acte va comptar amb la presència de Vicente Tarancón, director general de Luanvi. L'empresari va fer també el seu parlament i va destacar el fet que els equips que han vestit han tingut sempre èxits a la competició tot recordant les Copes del Reis i Lligues que va guanyar el València i la bona campanya del Llevant l'any passat. Les samarretes estan fabricades a Catalunya i són d'un teixit d'última tecnologia que fa que tan sols pesin uns 130 grams. Amb l'acord amb Luanvi, el Girona deixa enrere la firma Nike que va proveir el club la temporada passada amb la famosa i també impactant samarreta de les ratlles molt primes. El conjunt gironí ha vestit quatre marques durant les cinc temporades a Segona A (Diadora, Elements, Nike i Luanvi).

L'acte va tenir èxit entre la massa social i ben bé uns 200 aficionats es van aplegar a la plaça dels Apòstols. Jose, Eloi Amagat i Luso Delgado van ser els protagonistes de la nit com també el capità Dani Mallo, acabat d'aterrar de vacances i que no va parar de fer-se fotografies i firmar autògrafs. Tampoc hi van faltar el secretari tècnic Sergi Raset, el nou entrenador del filial, Miquel Àngel Muñoz així com el conseller Salvador Capdevila i la directora general Kat Gorska. També hi era la regidora d'Esports Isabel Muradàs.