L'Olot ha cobert el 18% del capital a 3 dies de tancar la primera fase

La directiva aspira a vendre fins un 25% de les accions de la SAE abans d'aquest dissabte

25.02.2015 | 07:42
Canelada, en una acció del Mallorca B-Olot, va disputar diumenge el seu partit 250 a Segona B.

L'Olot ha cobert el 18% del capital social de la futura Societat Anònima Esportiva (SAE) a tres dies de tancar la primera fase del procés de transformació. Fins dissabte els socis del club garrotxí poden adquirir les dues participacions que els corresponen en aquest tram de la venda (a 25 euros cada una), i la idea de la junta seria poder arribar al 25%. L'Olot ha de cobrir un capital social de 66.000 euros segons li va dictaminar el Consell Superior d'Esports. De moment l'import equivalent al 18% subscrit és d'uns 10.000 euros. Per facilitar la subscripció d'accions el club ha ampliat l'horari d'atenció als socis i divendres i dissabte es podran fer els tràmits al matí de 9 a 13 al TAX (plaça Catalunya) i a la tarda al bar ATN (estadi). La compra s'ha de formalitzar fent un pagament en un compte de La Caixa que facilita el club i, posteriorment, entregant la butlleta a les oficines.
L'Olot llança en aquest procés de conversió en SAE 2.674 accions. La fase inicial va obrir-se el 28 de gener i es tancarà aquest dissabte, exclusiva per als socis, que només podien comprar un màxim de dos títols. A partir de la segona fase, que durarà 15 dies, els abonats que hagin subscrit participacions en la primera podran comprar-ne més, amb la limitació que ningú podrà controlar-ne més de 267 (10%). La junta directiva va enviar a tots els socis una carta explicant el procés i convidant els seus seguidors a implicar-s'hi per poder aconseguir que la futura SAE estigui el més repartida possible. L'Olot compta que en la segona fase s'esgotaran les accions i que, per tant, no n'hi haurà una tercera, que seria oberta a tothom independentment que tingui el carnet de soci o no.

Moritz s'implica amb el club
Diumenge passat, en el duel contra l'Olímpic de Xàtiva, en què el defensa Rubén Canelada va arribar als 250 partits a Segona Divisió B, els jugadors de l'Olot van estrenar un nou patrocinador. Es tracta de la marca de cerveses Moritz, el logotip de la qual està situat en un lateral de la samarreta. Moritz va ser patrocinador fa algunes temporades del Girona a Segona A i ara ha tancat un acord amb el club garrotxí.
En l'aspecte esportiu l'equip s'ha de refer ara de les dues derrotes seguides encaixades contra l'Huracán i l'Olímpic, que han frenat les aspiracions a jugar la promoció. L'Olot visita diumenge a les 12 el cuer, l'Elx Il·licità.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook

Buscador de deportes

Enllaços recomanats: Premis cinema