Créixer fins als 2.000 socis és el gran somni de l'Olot

El club presenta la nova campanya de captació de socis amb alguna novetat i sense que els preus variïn massa respecte a l'última temporada

06.08.2015 | 09:17
El president, Joan Agustí, explica davant els mitjans la nova campanya d´abonaments del club garrotxí.

El restaurant ATN?de l'estadi Municipal es va convertir ahir en l'escenari perfecte per a l'acte de presentació de la nova campanya de socis de la Unió?Esportiva Olot de cares a la temporada 2015/2016 sota l'eslògan de «Fem créixer l'Olot». Un any més, el gran pilar de la captació de socis, segons es va voler transmetre des de l'entitat, és fer sentir important a tots els membres de la massa social i que, realment, s'identifiquin com un més de l'equip, al mateix temps que notin que la plantilla els necessita per tal d'obtenir bons resultats. Amb uns preus similars als de l'anterior campanya i alguna que altra novetat, el president Joan Agustí i el directiu Manel Fernández van conduir un acte que es va celebrar a mitja tarda.

Tant Agustí com també Fernández van explicar que els preus dels carnets no varian massa respecte ara fa un any. Una de les grans novetats és que el club premiarà als socis amb avantatges i descomptes, gràcies als acords amb diferents proveïdors i col·laboradors que oferiran promocions a tots aquells que s'uneixin a la massa social de l'Olot. D'aquesta manera, l'entitat vol intentar arrossegar el màxim nombre de gent per complir així un dels grans somnis del president garrotxí, que no és cap altre que arribar fins a la xifra dels 2.000 socis. De fet, el club regalarà a cada soci fins a 25 euros per cada nou abonat que porti;?50 si és capaç de portar-ne a dos i així consecutivament.

El nou carnet de soci ofereix avantatges en establiments de la capital de La Garrotxa, com ara l'"ptica Fluvià, al Pàrquing Centre Olot, La Caixa, Movistar, BP Oil España Sau i Base Font. Tots aquests establiments donaran obsequis als socis, així com també descomptes en els seus productes.

Els preus dels carnets d'enguany són molt similars als de la temporada passada. El soci amb localitat fixa a la llotja pagarà 330 euros. El que tingui la localitat a la zona vermella de tribuna, l'anomenat soci protector, pagarà 220 euros. El que prefereixi tenir un accés lliure a tribuna haurà d'abonar 170 euros i el que ho vulgui fer a general, 105. Als jubilats que vulguin tenir l'entrada a tribuna els costarà 120 euros i els que el vulguin asseure's a general, 95. Finalment, el soci júnior, per a aficionats de 10 a 17 anys, hauran de pagar 45 euros. Tots aquests preus són vàlids per a tota la temporada.

Amb aquestes noves iniciatives dels descomptes i els regals als abonats, el club demostra als seus aficionats la seva ambició per no deixar de créixer i per atraure a nous socis olotins. Un cop presentada la campanya d'abonats per la temporada que és a punt de començar, el club també va aprofitar per presentar el partit del Trofeu Sant Aniol que es disputarà el proper diumenge a Olot, i que enfrontarà l'equip olotí amb el Girona. En aquest sentit, el directiu Manel Fernández va dir que «esperem que sigui un partit molt bonic i que hi hagi molt d'ambient, perquè és el nostre debut a casa».

El Nàstic, possible rival

A part de presentar el partit d'aquest cap de setmana contra el Girona, el president de l'Olot va confirmar que, depenent del progrés de l'equip a la Copa Catalunya, els olotins tenen programat un amistós amb el Nàstic de Tarragona, que milita a la Segona Divisió A. Si s'acaba disputant, tots els beneficis obtinguts que s'hi generin anirien destinats a Cáritas Garrotxa. Però tot això depèn del paper de l'equip a la Copa Catalunya, on aquest diumenge juguen la segona eliminatòria a Vilatenim davant el Figueres.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook

Buscador de deportes

Enllaços recomanats: Premis cinema