La campanya de micropatrocini dels jugadors del Bordils triomfa

Pedraza, Vilanova, Xicu Reixach, Prat, Nonó, Moreno, Farrarons, González i Ferrer, més de mitja plantilla, ja disposen del seu espònsor personal Pep Reixach és a punt de tancar un nou acord

20.11.2015 | 00:00
La plantilla de l´Handbol Bordils abans del duel de dissabte passat contra l´Académia Octavio de Vigo.

El Bordils, buscant ingressos atípics, va llançar aquesta temporada una campanya de micropatrocini per la qual una empresa podia esponsoritzar un únic jugador, que lluiria els seus logos a la samarreta d'escalfament. La iniciativa ha sigut un èxit perquè quan encara no s'ha acabat la primera volta, més de mitja plantilla ja disposa del seu patrocinador. I segons apunta el tècnic Pau Campos, la previsió és que abans de Nadal tots els jugadors de l'equip disposin d'una marca que els doni suport.
De moment han aconseguit espònsor Enric Pedraza (Girofoc), Joan Vilanova (Celtic bar), Xicu Reixach ("ptica Pont), Edu Nonó (Restaurant La Selva/Comercial Nonó), Ignasi Moreno (Bar Salero), Esteve Ferrer (Blonda), Marc Prat (bar ca l'Àlex de Celrà), Jordi González (Pneumàtics Perelló) i Gerard Farrarons (Perruqueria Kenneth). Pep Reixach, mentrestant, és a punt de tancar un nou acord, que seria el desè d'una plantilla de setze homes. «També hem de destacar l'ajuda que ens dóna l'empresa de material i roba esportiva Lurbel», explicava ahir Campos.
Els diners que s'han aconse?guit recaptar amb aquesta iniciativa es dedicaran íntegrament al pressupost del club per als viatges i les despeses que genera competir a la Divisió d'Honor plata. Els jugadors, malgrat disposar d'un espònsor personal, segueixen sent amateurs. L'acord amb els espònsors inclou que en les rodes d'escalfament es llueixin els seus logos i també s'ofereix la possibilitat que el jugador faci un acte a l'empresa que el patrocina, a banda de vincular la seva imatge a la marca a través de les xarxes socials. La idea va sortir del mateix tècnic i de la plantilla després de veure com d'altres clubs, fins i tot de la lliga Asobal, havien engegat amb èxit iniciatives similars per aconseguir ingressos atípics. Campos explica que «de seguida les empreses s'hi van mostrar molt interessades i n'hi ha hagut moltes que han trucat per preguntar». El Bordils viu la seva tercera temporada consecutiva a la segona divisió de l'handbol espanyol amb un equip format íntegrament per jugadors de casa.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook

Notícies relacionades

Buscador de deportes

Enllaços recomanats: Premis cinema