El White Summer Market tornarà del 8 al 23 d'agost al Mas Gelabert de Pals amb més de 200 marques. Després d'haver superat els 40.000 visitants durant l'any passat, la quarta edició d'aquest mercat arriba amb algunes novetats: es potenciarà la programació musical i d'espectacles, s'ampliarà l'oferta gastronòmica i, per evitar aglomeracions, es limitarà l'aforament a 3.000 persones. Per això, es posaran a la venda entrades i invitacions anticipades, es millorarà la cobertura Wi-Fi i s'instal·larà un caixer automàtic.

El mercat, que està obert de les sis de la tarda a la una de la nit, comptarà un any més amb parades de moda, complements, joguines, decoració, art i molts altres. A més, s'editarà una revista que es repartirà diàriament i es crearà una nova àrea lúdica per als més petits, així com una art-station amb instal·lacions itinerants.

Paral·lelament, les dues hectàrees de jardins del Mas Gelabert acolliran concerts, espectacles teatrals, dansa, jam session, happenins i tot tipus d'activitats.

El cost de l'entrada diària serà de cinc euros per als adults i gratuïta per als menors de catorze anys. En aquest sentit, el White Summer Market col·laborarà amb l'ONG Somos Uno, que lluita contra l'explotació sexual de les nenes a Tailàndia. Per això, es projectarà el documental Terra de lliures i es recaptaran fons amb subhastes, un torneig de golf i donacions.

L'objectiu, segons l'organització, és crear un festival «ple de sorpreses», un «oasi de llibertat creativa, inspiració i plaer per a tots els públics».