El White Summer Market torna amb 22 dies de festival a Pals

Comptarà amb més de 400 marques, 30 «food trucks» i 66 concerts en tres escenaris

27.07.2016 | 09:16
El White Summer Market torna amb 22 dies de festival a Pals

Mercat, música i gastronomia: aquests són els tres eixos del White Summer Market, que enguany torna a Pals i ho fa amb més ambició que mai. Aquest mercat d'estiu, nascut l'any 2012 de la mà de Myriam Qutrecases, s'ha convertit en un dels events més populars de la Costa Brava, que en aquesta edició durarà 22 dies -del 20 de juliol al 30 d'agost- i preveu rebre uns 100.000 visitants. El mercat, que es tornarà a fer a la finca del Mas Gelabert de Pals, comtparà enguany amb 80.000 metres d'exposició a l'aire lliure on es podran trobar més de 400 marques -amb rotació d'expositors-, tres escenaris, 66 concerts, tres restaurants d'autor i 30 foodtrucks. «Hem procurat no ser endogàmics, sinó anar teixint ponts. Per això hi podrem trobar gent de Barcelona, Madrid, productes de quilòmetre zero... la fusió és més interessant, volem que tingui frescor i vitalitat», explica Quatrecases.

La programació musical d'enguany comptarà amb les actuacions de Ramon Mirabet, que presentarà el seu segon disc, Home is Where the Heart is; la cantant i actriu, Maika Mavoski, que desgranarà les cançons del seu nou àlbum, Chinook Wind; Stefano Palatchi, Núria Graha i Paula Valls. A més, LaDinamo oferirà el seu funk en moviment, mentre que Brodas Bros oferirà una classe magistrasobre la història del hip-hop que haurà de comptar amb la involucració del públic. La vessant musical del White Summer es completa amb altres músics com Bombina, que portarà el seu «rock deld esert», i Xavi Lozano, músic experimenta que crea sons i melodies amb instruments insòlits elaborats a partir d'objectes quotidians.

El mercat també es presenta com un paradís per als foodies, amb propostes que prometen combinar els sabors tradicionals amb tendències innovadores procedents d'altres continents. A més, hi haurà dues terrasses amb ambaixadors de luxe: Torres i Codorniu.

Pel que fa al mercat, combinarà la producció local de qualitat amb els estands de grans marques com Brand Show i Beach Town. A més, una desfilada de moda infantil convidarà pares i fills a viure la moda d'una manera més distesa. Per als infants també hi haurà una «zona kids», on Ludivers oferirà cada tarda una «aventura» diferent, i un Ponny Club, on els nens podran entrar en contacte amb els cavalls.
I per si enmig de la cridòria hi ha un moment d'estrès, es podrà anar a les àrees de relax, chill out i fins i tot a la zona Experience, on s'oferiran sessions de meditació i ioga, risoteràpia i tallers de perfums, entre altres.

Atraure veïns i estiuejants
L'equip ja ho està posant tot a punt. Un total de 22 persones treballen durant tot l'any per convertir el mercat en realitat, mentre que durant aquestes tres setmanes llargues n'hi haurà més de 60. «La gent ens demanava allargar, i els expositors també. Volem atraure gent que està de vacances, però també els que viuen aquí tot l'any», assenyala Quatrecases. El preu de l'entrada són cinc euros, però és gratuït per als menors de 12 anys.

Compartir a Twitter
Compartir a Facebook
Enllaços recomanats: Premis cinema