Havia passat gairebé una hora i mitja des de l'inici del concert. Malú es va aturar i va deixar de costat, per un moment, l'energia desbordant que l'acompanya sempre sobre els escenaris per dirigir-se al públic. La cantant madrilenya volia posar la mirada enrere. Per recordar «la primera cançó que em vaig aprendre quan tenia quinze anys, quan començava en aquest món i era com dues nenes en una sola: la que es veia i la que volia sortir a la llum per mostrar-se a tothom tal com era en realitat». Una cançó, Aprendiz, que Malú va interpretar dijous a l'escenari dels jardins del Castell de Peralada amb només uns teclats acompanyant la seva veu. Va ser un gran moment de mirada enrere per evidenciar l'evolució imparable de la cantant madrilenya, convertida ara en una estrella mediàtica que, impulsada per l'èxit televisiu de La Voz, és capaç tant d'omplir pavellons en gires amb milers d'espectadors o, com dijous a la nit, vendre totes les entrades a Peralada. En el concert, més enllà de la petita -o gran-, concessió als ritmes més flamencs d'aquella Aprendiz sorgida del geni creatiu d'Alejandro Sanz, Malú va convèncer un públic que, de fet, ja tenia guanyat d'entrada. La cantant va combinar les cançons del seu últim disc, Caos, com Nos sobró la ropa, Encadenada a Ti o Quiero amb els èxits que els seus fans comencen a cantar només de senir les primeres notes: No voy a cambiar, Ahora Tú o Blanco y Negro, que va ser un dels bisos del concert, amb Como una flor també d'aquell llunyà Aprendiz, amb ja bona part dels espectadors abandonant les seves cadires per acostar-se a ballar davant l'escenari.

Malú és energia. Pura energia sobre un escenari. Una artista i un espectacle més pensat pels concerts de gran format que pel públic en cadires de Peralada. Els «arriba!» de Malú van ser constants per intentar que la gent deixés les cadires per ballar i saltar, però, conscient d'on es trobava, Malú també va adaptar bé el xou al marc de Peralada, passant d'una insinuant Nos sobró la ropa, començada amb ella mateixa tocant els bombos al mig de l'escenari, a un encadenament de tres temes acústics amb tota la banda asseguda al mig de l'escenari: Ni un segundo, Desaparecer i Que Nadie. En molts moments del concert, Malú va deixar que les guitarres de la seva banda agafessin el protagonisme i ella mateixa va alternar les exhibicions amb la veu que li surt de dins amb concessions als ritmes més pausats deixant-se acompanyar per, per exemple, la guitarra acústica del seu germà, José de Lucia. Tampoc van faltar els jocs de llums o l'aparició a la pantalla gegant de les fotos de fans per tot el món acompanyant Encadenada a ti. Una de Girona ciutat inclosa, amb un grup d'adolescents amb les cases de l'Onyar de fons.