L'Ajuntament de Castell-Platja d'Aro estrena, aquest estiu, dos nous productes que combinen la promoció del turisme familiar i l'entreteniment, adreçades als més petits que visiten el municipi. Consisteixen en un joc de memòria de 24 parelles i un quadern d'activitats de 16 pàgines amb diverses propostes com dibuixos, un Sudoku, cerca de diferències, camins, relació d'objectes o textures o tres en ratlla. Ambdós productes han estat dissenyats per l'equip gironí d'il·lustració XuxuLanstrum i estan protagonitzats per en Xalarí, el personatge que des de fa un any acompanya les accions, activitats i promocions de turisme adreçades a públic familiar.

Els seus traços volen transmetre tendresa entre els nens, alegria mitjançant els múltiples colors que l'acompanyen i el recordatori d'elements estiuencs amb uns cabells que recorden el sol i una cua que simbolitza les onades del mar. El municipi va assolir l'any 2014 l'acreditació oficial com a Destinació de Familiar, guardó de qualitat que concedeix l'Agència Catalana de Turisme de la Generalitat de Catalunya, i que actualment només ostenten 24 espais de Catalunya, 19 de platja i 5 de muntanya.