Només ha calgut un dia perquè el jugador del Futbol Club Barcelona Leo Messi causés furor al Facebook, ja que el futbolista argentí ha sumat 6.854.713 'm'agrada' durant el primer dia del seu perfil oficial a la xarxa social. Messi l'ha inaugurat agraint els missatges dels usuaris i assegurant que, a partir d'ara, hi serà més a prop.

De fet, els futbolistes i les xarxes socials comencen a ser un combinat cada vegada més freqüent. Les exclusives sobre fitxatges i les declaracions incendiàries que acostumen a aparèixer en comptes oficials dels esportistes, ja sigui al Twitter o al Facebook. Jugadors com Sergio Ramos o Diego Forlán són usuaris reconeguts i actius d'aquest tipus de xarxes.

Els esportistes també tenen, al Facebook, una plataforma de connexió amb els seus fans, molt estesos. Andrés Iniesta n'és un dels casos, ja que és, per excel•lència, un dels futbolistes amb major activitat a aquesta xarxa social; i sembla que Iniesta va animar el seu company Messi a entrar-hi i, ara, l'astre del Barcelona estrena pàgina pròpia.

En un sol dia, Leo Messi ha aconseguit 6,8 milions de seguidors al Facebook. El crac argentí obria la seva pàgina al Facebook i, poques hores després, comptava amb milers de clics en l'opció de 'm'agrada'. Davant del gran rebombori que havia generat, Messi va escriure el seu primer comentari al mur en què va agrair als aficionats l'atenció i les mostres d'afecte.

Tot i que, de moment, la pàgina de Messi al Facebook no té un gran nombre de comentaris, el jugador hi ha penjat diverses fotografies, incloses algunes fetes a l'entrega de l'últim premi a millor jugador del món, i el vídeo de la seva última campanya publicitària.

L'èxit de l'estrena de Messi al Facebook ha superat el d'altres artistes i famosos a les xarxes socials. El cas més recent va ser el de Charlie Sheen, que va aconseguir un milió de seguidors al Twitter en el seu primer dia a la xarxa de comunicació. Messi ha demostrat que la seva popularitat també s'estén pel món virtual.